zaterdag 4 juli 2015

Het toeristische gevoel.


Ook ik ga op vakantie. Naar Italie. Als ik alleen aan denk aan hey warme weer en de toeritische winkeltjes die ze net als Canterburry daar ook hebben word ik al blij.


Nog 3 dagen en dan zit ik om 5 uur in de auto. We rijden de reis met een overnachting. Wat ik stiekem wel leuk vind. De overnachtingsadressen die we geboekt hadden zagen er namelijk  super leuk uit. Beide hebben een mooie ligging, lange uitgestrekte grasvelden. Typisch Zwitsers of
Oostenrijks. Ik weet niet zeker of we in Zwitserland overnachten of in Oostenrijk. Ik neig een beetje naar Zwitserland maar mij maakt het eigenlijk niet uit. De route die we rijden is niet perse de snelste maar wel erg mooi. Zo rijden we langs een kerk die onder water staat waar in de buurt ook een parkeerplaats is zodat we foto's kunnen maken. Tof toch? Ondanks de lange reis heb ik wel zin in. Ik hoef toch niet te rijden. Een lange zit is het sowieso maar dat neemt niet weg dat ik er zin in heb!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten