woensdag 22 juli 2015

DIY: Zelf een kalender maken.


 

Al tijden zit ik met het idee om naast mijn agenda iets te kopen als een planner waar ik een planning in kan maken of belangrijke dingen in kan opschrijven. Agenda's vind ik soms ietwat choatisch werken omdat, je zo weining ruimte hebt. Laatst kwam iets heel leuks tegen op Ilse haar blog. Tijd om dat met jullie te delen.


Ik heb het over de maandkalenders die ze deelt. Deze maakt ze zelf en kun je dus elke maand gratis dwonloaden! Super handig. Eerst zat ik er aan te denken om hier in te plannen maar dat is qua ruimte misschien net te krap. Tenzij je het natuurlijk gewoon klein schrijft. In ieder geval ben ik daar nog niet over uit. 

Nu is een kalender met printables een beetje saai. No problem! In word kun je afbeelding plaatsen die je je aan je kalender kan toevoegen. Zo kan je bijvoorbeeld een kalender maken waarin de printables en afbeeldingen elkaar afwisselen. Tussen twee printables een vel met daarop een collage of bepaalde afbeelding.



Wat ik wel weet is dat ik geen kalender meer hoef te kopen!  Als je zelf deze printables ook wil dwonloaden moet je even naar de blog van Ilse gaan. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten