zondag 19 juli 2015

Dat wil ik ook.

Na 10 dagen lang in Italie hebben gezeten was tijd om weer terug naar huis te gaan. Ik was blij dat we weer na huis gingen. Alleen die 2 dagen auto moesten ik nog zien door te komen. Dit viel gelukkig mee. Sterker nog ik kreeg spontaan weer ideen voor mijn blog. Het voordeel van in de auto zitten was dat niemand me stoorde. Ik keek immers toch naar buiten. Dus liet ik mijn gedachten de vrije loop en fantaseerde over van alles. Over school, over in welke klas ik zou komen en over mijn blog. Hoe ik zou willen aan pakken in de toekomst. Eindelijk had ik weer ideen. Er was hoop dat er toch nog iets terecht zou komen van mijn blog. 


Nu zit ik hier en ben ik de meeste ideen alweer kwijt. Ik had het moeten opschrijven maar, ik dacht weer beter te weten. Ik zou het toch wel onthouden. Niet dus. 


Ik heb het idee dat ik beter echt kan stoppen met bloggen. Maar iets in me wil dat niet. Ik wil ook een leuke blog hebben net zo als andere mensen. Maar het lukt niet. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten