zaterdag 27 juni 2015

TRAVEL | Canterburry




Hello, there! Ongeveer een maand geleden ging ik voor het eerst met m'n klas Engeland. 
We waren hier een dag, ondanks de strakke planning die we hadden heb ik wel foto's kunnen maken! Enjoy!






Omdat we maar een dag de tijd hadden moesten we om 3 uur in de bus zitten. Het opstaan viel gelukkig mee.  De foto hier boven is gemaakt in winkelcentrum bij de douane in Calais. Dit was onze eerste tussenstop. Een vriendin en ik hadden we afgesproken om samen Starbucks te drinken in Canterburry maar toen we in het winkelcentrum een vestging zagen konden we ons niet meer in houden. We namen beiden  een frappicuno. Als ik eerlijk ben vond ik hem erg tegenvallen hij smaakte een beetje naar een milkshake. De caramel proefde je bijna niet terug. 



Toen we in Canterbury aankwamen bezochten was als eerste het Canterbury Tales Musuem. 


Daarna moesten we onze enquete afnemen en hadden we nog wat vrije tijd. Ik heb in mijn vrije tijd vooral veel foto's genomen.




Daarna was het tijd voor de boottrip. We zaten op een roeiboot, de gids vertelde ons dingen over het geschiedenis van de stad en meertje waarop we vaarden.

Eendjes!


Nog een paar foto's van de stad. 


Hier moest ik natuurlijk even een foto van maken, haha ;)


Hier zie je de Kathedraal van Canterbury. Hier konden we helaas niet in.


Na de boottrip mochten we nog wat rondkijken en gingen we langzaam terug naar de bus. Het was een leuke maar leerzame dag!

Ben jij weleens in Engeland geweest? Zo ja wanneer en waarom?








Geen opmerkingen:

Een reactie posten